תוכנת ניהול לקוחות CRM – חמש המלצות לשימוש בנתונים כדי לשפר את הקשר עם הלקוח ולהגדיל הכנסות

מערכת קשרי לקוחות – הדרך להפוך אורח מזדמן ללקוח נאמן. 

תוכנת ניהול עסק המשלבת בין מערך המכירות למערכת ניהול הלקוחות מאפשרת לבעל העסק להציע ללקוח הנכון בזמן הנכון את ההצעה המתאימה ביותר. 

לכל עסק יש נתונים שכאשר הם מרוכזים לתוכנת ניהול מקיפה המידע הופך להיות זמין לרשותכם לפעול פעולות שיווק יזומות. רשימת לקוחות קודמים, איסוף נתונים על הלקוח, פילוח על פי תחומי עניין, פילוח הלקוחות הריווחיים ביותר, כל אלה דוגמאות למידע עסקי שיכול לשרת אותנו בדיוור השיווקי שנוציא ללקוחות. 

  • טיפ מס 1 – מועדון לקוחות, שליחת אגרת ברכה לימי הולדת וימי נישואין. 
תמיד טוב לזכור להגיד מזל טוב בזמן, תוכנת הניהול תשלח את ההודעה באופן אוטומטי

כאשר תאספו את הפרטים האישיים על מועדון הלקוחות שלכם מוטב שתשאלו לתאריכים המיוחדים כדוגמת תאריך ימי הולדת של הלקוח ושל בן/בת הזוג, תאריך ימי נישואין. 
המערכת תוציא באופן אוטומטי מסר לפני התאריך המיוחד. ניתן לשלוח מסר ידידותי של איחולים לבביים ביום האירוח וכך להשמר במודעות הלקוח, אך מוטב להשתמש בתאריכים המיוחדים כמנוף שיווקי:
לשלוח ללקוח את אגרת הברכה 45 יום לפני התאריך המיוחד ולהזמין אותם להתארח אצלכם או להזמין שירותים בהצעה מיוחדת לכבודם. 

  • טיפ מס 2 – בניית מערך VIP, דיוור שיווקי ללקוחות הרווחיים ביותר.

תוכנת ניהול ההזמנות שלכם יודעת היטב מי הלקוחות הרווחיים ביותר אצלכם בעסק. שייכו את הלקוחות המכניסים ביותר לקבוצת VIP האקסלוסיבית אשר יקבלו הצעות ייחודיות ובלעדיות.

בעקבות זאת שאתם יודעים שמדובר בלקוחות עם הכיסים העמוקים ביותר שהשתמשו בשירותים שלכם אפשר להסיק שכאשר תבנו להם חבילות יוקרתיות ומסקרנות הם ישמחו שהצלחתם לקלוע לטעם שלהם כך תקלו עליהם לבחור בכם שוב. 

  • טיפ מס 3 – תקשורת מקדימה גורמת ציפיה ועלולה להגדיל מכירה 

שלחו ללקוחות יום לפני ההגעה אליכם מסר ידידותי לתיבת המייל או בהודעת טקסט עם תזכורת שמצפים לבואם, תוסיפו קישור לוויז כדי להקל עליהם בכבישים, קישור לgoogle maps אם קשה למצוא אתכם רגלית, ולא לשכוח לצרף לינק לחנות הדיגיטלית של איזיגו המסונכרנת לתוכנת הניהול. בלחיצת כפתור יוכלו להוסיף מוצרים להזמנה, להזמין שירותים נוספים, לרכוש מרצ’נדייז ולהזמין ארוחות. 

חנות דיגיטלית למכירה מקוונת של שירותים ומוצרים, קישור לחנות הוירטואלית יישלח ממועדון הלקוחות.
  • טיפ מס 4 – תקשורת שיווקית: עדכון משווקים וסוכנים בלחיצת כפתור 

פתחו קבוצת שיוך במועדון הלקוחות שבתוכנת הניהול וקבצו לתוכה את כל המשווקים, הסוכנים, אנשי המכירות והיח”צ.דוורו באמצעות התוכנה את אנשי השיווק והסוכניות בכל מוצר חדש שאתם משיקים, מבצעים שעולים לאוויר, עדכונים וחידושים.

הפכו את מערך השיווק שלכם למסונכרן עם מערכת הלקוחות וסוכני הנסיעות. 
ניתן לספק למשווקים וסוכנויות קישור בלעדי למכירה מקוונת עם קוד סוכן שיאפשר לכם לקבל נתונים על כל מכירה אינטרנטית שהגיעה באמצעות המשווק.

  • טיפ מס 5 – אנחנו שונאים פרידות – להגיד שלום יפה עם מערכת קשרי הלקוחות

בשליחת מסר ללקוח בסיום השהות או הענקת השירות טמונים יתרונות רבים. תחילה אתם מראים שהלקוח חשוב לכם גם בצאתו. רק לזה כבר יש ערך עצום. 

שליחת המסר הנכון בזמן הנכון ישאיר את הלקוח שלכם עם טעם של עוד.

בנוסף ניתנת לכם הזדמנות לשלוח לו קישור למדיה החברתית המועדפת עליכם בבקשה שישאיר חוות דעת חיובית. במידה והלקוח יצא בחוסר שביעות רצון בעצם פנייתכם מרבית הסיכוים שירגיש בנוח לשתף אתכם בחוויה שלו, סיכוי סביר שכך תחסכו חוות דעת שליליות.

למערכת קשרי לקוחות בשילוב עם תוכנת ניהול העסק ומערכת הדיוור יש יתרון תקשורתי עצום.

ישנם עוד כלים רבים נוספים ותכונות שיכולות להפוך את הקשר עם הלקוח למעמיק ומדוייק יותר. אנחנו ממליצים לכם להעזר בצוות התמיכה שלנו כדי להעמיק את ההיכרות שלכם עם העולם הדיגיטלי של ניהול הלקוחות בתוכנת ניהול. 

מאמרים קשורים

הורידו כעת!

נסו אותנו חינם ל-14 יום!

דילוג לתוכן