מערכת לניהול הזמנות. חובה בכל עסק? תוכנת ניהול להזמנות הופכת להיות מרכיב חשוב בהצלחת העסק.

תוכנה לניהול הזמנות לעסק זה הכלי הניהולי המרכזי בכל עסק שמבקש לעבוד בצורה מסודרת.

5 סיבות מעולות מדוע כל עסק חייב לעבוד עם תוכנה לניהול הזמנות.

איזיגו מערכת לניהול עסקים פיתחה מערכת לניהול הזמנות והצעות מחיר אשר מפיקה חשבוניות, מוכרת על ידי רשויות המס ומסונכרנת עם מערכות החשב.

מערכת ניהול ההזמנות מתחברת למערכת קשרי הלקוחות, החנות הדיגיטלית והקופה הרושמת.

התוכנה שלנו מתמחה בניהול מלונות ועסקי תיירות אך לאורך השנים מצאו עסקים רבים בתחומים שונים את המערכת מתאימה לניהול מערך ההזמנות.

ריכזנו עבורכם את חמשת הסיבות שאנחנו מאמינים שכל עסק צריך להכיר – מדוע כדאי לעבוד עם תוכנה לניהול הזמנות?

סיבה מספר 1: 

תוכנת ניהול להזמנות ידידותית יותר לסביבה

מצד אחד ירוק מצד שני חיסכון אדיר בציוד משרדי.
כאשר אתם עובדים עם מערכת לניהול הזמנות כל הניירת והקלסרים נהיים מיותרים. 
כל העבודה הופכת להיות ממוחשבת כך שלא הולך לאיבוד שום פרט. 

תוכנת הניהול מגובה בענן כך שכל המידע העסקי שמור ומאובטח. יתרון משמעותי נוסף הוא שכאשר כל העובדים מעדכנים מערכת אחת אין מקום לטעויות. 

אפשר להגיד תודה רבה לקלסרים שהיו חלק כל כך חשוב מחיינו במאה הקודמת. לעבור לתוכנת ניהול הזמנות הופך אותם לנחלת העבר

התוכנה חוסכת שימוש בניירת משום שכל ההזמנות הופכות מקוונות. תוכנת הניהול חוסכת מעטפות כי כל החשבוניות נשלחות במייל. בנוסף נחסכים קלסרים, שדכנים, שמרדפים וכל הציוד המשרדי שלא נתגעגע אליו. 

סיבה מספר 2: 

מערכת לניהול יומן הזמנות מייצרת סדר מופתי בתוכנה להנהלת חשבונות

תוכנת ניהול הזמנות מקצועית צריכה להיות מוכרת על ידי רשויות המס כך שיהיה ניתן להפיק מהם חשבוניות, קבלות וכל מסמך חשבונאי הנחוץ להנהלת החשבונות. 

תוכנת הניהול שלנו בעלת אישור מרשות המיסים כתוכנה לניהול ספרים כך שבמידת ביקורת מס הכנסה כל הביקורת מתנהלת מול האיזיגו. התוכנה שמנהלת את העסק שלכם הופכת אתכם להראות מקצועיים ובדרך כלל הביקורות מתקצרות פלאים כאשר יש תוכנת ניהול שמנהלת את ההזמנות ואת החשבונות שלכם. 

דבר חשוב לא פחות הוא שתוכנה לניהול הזמנות המחוברת לתוכנת ניהול החשבונות ממזערת להפליא את החשבונות הלא משולמים. 
אחד הדוחות החשובים בניהול העסק הוא דוח חייבים. 
באמצעות דוח חייבים תוכלו לגלות את כל ההזמנות הפתוחות. הזמנה שלא הופקה חשבונית מס משולמת כלעומתה מסומנת בדוח החייבים. אפילו אם רק קיימת יתרת תשלום פתוחה התוכנה תתריע על כך. 

סיבה מספר 3: 

תוכנה ליומן הזמנות עסק מתממשקת עם מערכת קשרי הלקוחות

תוכנה לניהול לקוחות הופכת את הקשר עם הלקוח לאיכותי יותר.
כיום כל עסק שמכבד את עצמו עובד עם מערכת לקשרי לקוחות כדי לדעת לאפיין מי הלקוחות הרווחיים, להחזיק כרטיס לקוח לכל לקוח חוזר, לדוור את הלקוחות באופן אוטומטי וכדי לבצע מהלכים שיווקיים מחושבים.

סנכרון ותקשורת טובה אלו מרכיבי חובה בניהול עסק. צוות העובדים מעודכן והלקוחות מרוצים כאשר תוכנת ניהול ההזמנות איכותית.

היתרון המרכזי בלעבוד עם מערכת לניהול הזמנות המחוברת למערכת קשרי הלקוחות הוא שכל הזמנה חדשה פותחת כרטיס לקוח חדש. אם הלקוח כבר קיים נוכל בקלות לדעת אילו שירותים הענקנו לו בעבר ועם במקרה יש לו חשבון פתוח. 

תוכנת ניהול מלונות איכותית חייבת לדעת לתת את השירות הכי טוב לאורחים.

בתור תוכנה לניהול מלונות אנחנו מתחייבים לאפשר למלונות שמתנהלים דרכנו לתת את השירות הטוב ביותר.
הפכו את סטנדרט שירות הלקוחות שלכם לרמה של בית מלון.
מערכת קשרי לקוחות המסונכרנת עם התוכנה לניהול הזמנות מאפשרת לדוור את הלקוחות באופן אוטומטי, לפני קבלת השירות, המשלוח או ההזמנה. 

ניתן לבצע דיוור שיווקי לכל הלקוחות בלחיצת כפתור או לאפיין את רשימת התפוצה למשל: לקוחות מועדפים, לקוחות ממועדון הלקוחות, ספקים, סוכנים ועוד. 

סיבה מספר 4:

תוכנה לניהול הזמנות והצעות מחיר הופכת את העסק שלכם לרשמי ומקצועי יותר 

באמצעות התוכנה לניהול הזמנות מפיקים טופס הזמנה רשמי שישלח ללקוח במייל או בהודעת טקסט..
הטופס האינטרקטיבי שתוכנת הניהול שלנו שולחת מייצגת את העסקים שעובדים איתנו בכבוד. טופס אישור ההזמנה הופך לכלי תקשורת משמעותי בין העסק ללקוח. 

לוגו העסק יוצג בראש הטופס, להזמנה יתווספו תנאי ההזמנה ומדיניות ביטול וכו’ כך שהיא משמשת כהסכם משפטי.
בתחתית הטופס יוצג ללקוח קישור שדרכו יוכל לאשר את ההזמנה בחתימה דיגיטלית.
בנוסף ניתן לצרף לטופס ההזמנה לינק לוויז, לgoogle maps, לרשתות החברתיות ולאתר הבית. 

ניהול העסק מחשב מסלול מחדש. תנו למערכת ניהול ההזמנות לשלוח קישור לוויז עבור הלקוח כך שלא יתקשה למצוא אתכם.

בתוכנת ניהול ההזמנות תנהלו גם את ההזמנות וגם את הצעות המחיר שישלחו ללקוח באופן דיגיטלי.

סיבה מספר 5:

תוכנה לניהול הזמנות מנהלת יומן הזמנות, מלאי ומכירות . 

מערכת ניהול הזמנות לעסקים מחברת את העסק.
כל עמדות העבודה מסונכרנות ובכל זמן נתון המערכת מתעדכנת וצוות העובדים חשוף להזמנות שבוצעו על ידי עמיתיהם. מנהל העסק, מקבל עדכונים לטלפון הנייד ויכול לעקוב אחרי התקדמות המכירות בכל הזמן. 

תוכנת ההזמנות מחוברת למערכת ניהול המלאי. כל מכירה גורעת ממלאי העסק ובעזרת ניהול המלאי ניתן להתעדכן בזמן אמת במצב המלאי ובחוסרים. 
מערכת המכירות לניהול הזמנות טלפונית מחוברת למערכת המכירות אונליין.
החנות הדיגיטלית של איזיגו הופכת להיות ערוץ השיווק המקוון של העסק וכל מכירה מופיעה ביומן ההזמנות של העסק. 

איזיגו, מערכת לניהול עסקים מספקת ללקוחותיה תוכנה לניהול הזמנות, יומן לניהול עסק, מערכת חשבונאית ותוכנה לניהול לקוחות.

כל השירותים העסקיים הנדרשים כדי להוביל טכנולוגית תחת מטרייה אחת. 
הכל בעברית מלאה ובממשק ידידותי לתפעול. 

מוזמנים ליצור קשר עם יועצי התוכנה שלנו למציאת הפתרון המתאים עבורכם לניהול הזמנות העסק שלכם. 

מאמרים קשורים

הורידו כעת!

נסו אותנו חינם ל-14 יום!

דילוג לתוכן