מערכת להזמנת כרטיסים ופעילויות: הפתרון של מרכזי מבקרים למכירת כרטיסים אונליין

מנהלי אטרקציות תנו לטכנולוגיה להוביל את מערך המכירות שלכם לשלב הבא.

מערכת מכירת כרטיסים והזמנת פעילויות מקוונת תהפוך את אתר האינטרנט של האטרקציה לזירת מסחר פעילה המציעה לבצע רכישה, קביעת תאריך ושעת הגעה ושיבוץ ההזמנה ביומן העבודה.

ניהול מערך ההזמנות של אטרקציות יהפוך להיות דינמי וזמין מסביב לשעון באמצעות מנוע הזמנות חכם אשר יוטמע באתר הבית של מרכז המבקרים, יוצג בעמוד העסקי בפייסבוק ויישלח כקישור ממערכת קשרי הלקוחות במייל או בהודעת טקסט. 

יתרונות מערכת הזמנות מקוונת: המעבר לאונליין – לדבר פחות למכור יותר 

קיימים מספר יתרונות משמעותיים במכירת פעילויות אינטרנטית בעזרת תוכנת ניהול העסק.
היתרון המרכזי והמשמעותי הוא הגדלת ההכנסות. עסק שמאפשר רכישה במנוע ההזמנות מרוויח יותר. עוד ערוץ מכירה משמעותי נוסף למערך השיווק.

בעולם המלונות זה כבר שנים רבות שנתח עיקרי מההכנסות נכנס מהזמנות אונליין. בתחום האטרקציות והפעילויות רק בעת הזו, יחד עם השינויים שהחילה הקורונה הצרכן מתרגל להזמין פעילויות ולרכוש כרטיסים אונליין. 

לדבר פחות בטלפון בעזרת מנוע ההזמנות פעילויות של תוכנת ניהול האטרקציה

תוכנה למכירת כרטיסים ופעילויות מפנה לכם זמן יקר

יתרון ענק נוסף בשימוש במערכת למכירת כרטיסים ופתיחת היומן להזמנות אונליין הוא החיסכון במשאבי המענה הטלפוני.

מרכזי הזמנות טלפוניים מורגלים בשיחות טלפון רבות של מתעניינים המבקשים פרטים מעמיקים והשיחה נמשכת ונמשכת. מעתה יש פתרון, פשוט מפנים את הלקוחות להמשך תהליך ההזמנה באתר או שמגדילים לעשות ושולחים להם הצעת מחיר עם קישור למערכת ההזמנות. 

לפרטים נוספים מנוע-הזמנות-לאטרקציות/https://www.ezgo.co.il/functions/

מנוע ההזמנות לאטרקציות ומרכזי מבקרים נותן מענה מעולה לכל האורחים שמגיעים עם שוברי מתנה או שרכשו כרטיס באחד ממועדוני הצרכנות. ברב המכריע של המקרים לקוחות אלו רכשו מראש את הכרטיס במחיר מוזל ואין סיבה להמשיך ולהשקיע זמן בשיחות טלפוניות כדי להעניק מידע נוסף ולשבץ את ההזמנה באופן ידני, את כל אלה תותירו לביצוע דיגיטלי. אתר האינטרנט ומנוע ההזמנות שתוכנת הניהול תספק לכם יעשו את העבודה בשבילכם. 

מכירת כרטיסים – מערכת מכירת כרטיסים אינטרנטית 

תוכנת הניהול מאפשרת מכירת כרטיסי כניסה באופן מקוון. מכירת כרטיס כניסה כולל תשלום מאובטח ושליחת אישור ההזמנה למייל הלקוח. ניתן לממש את כרטיס הכניסה באמצעות הקופה הרושמת שבתוכנת הניהול. אפשרות נוספת למימוש היא באמצעות סריקת הברקוד שישלח לסמארטפון הלקוחות. 

מנוע הזמנות לפעילויות – מכירה אונליין של כל סוגי הפעילויות באופן עצמאי על ידי הלקוח

הזמנת פעילויות – מערכת מכירת פעילויות מתוזמנות

מתאים לסיורים וסדנאות, נותן מענה לכל פעילות מרובת משתתפים המוגבלת בכמות משתתפים. מכירת כרטיס ושיבוץ ליומן הזמנות לפעילויות כדוגמת סיורי עששיות, סדנאות בישול, סיורים במוזיאון, טיסה בכדור פורח ועוד. 

פארק תמנע- מהפארקים הגדולים בעולם. אתר לדוגמא בו מתנהלות הזמנות אונליין באמצעות המערכת לרכישת כרטיסים  https://www.parktimna.co.il/he/

השכרת כלים- מערכת למכירה ותזמון השכרות תיירותיות

הזמנת כלי רכב תיירותיים, שיבוץ ההזמנה ביומן, גריעת הרכב ממצבת הפנויים וחיוב באמצעות סליקה אינטרנטית. מתאים להזמנת אופניים, רכבי גולף, רייזרים וכו’. ממשק מלא בין תוכנת ניהול העסק, יומן ההזמנות, מערכת קשרי הלקוחות ומערכת מכירת הכרטיסים. 

טריפי- השכרת רכבי גולף באתרי תיירות המובילים בארץ. אתר לדוגמא בו מתנהלות הזמנת רכבים אונליין עם התוכנה לרכישת כרטיסים https://trippy.org.il/

בעידן בו הזמנות מהאינטרנט הופכות להיות משמעותיות מיום ליום ועוד צרכנים מתרגלים להעביר את הרכישות שלהם לזירה הדיגיטלית אין סיבה להשאיר את האטרקציה, המוזיאון או מרכז המבקרים שלכם מחוץ למשחק. במיוחד כאשר תוכנת ניהול פעילויות מקצועית בנתה עבורכם ממשק בעברית מלאה ובנוחות תפעול מירבית תוכלו בתוך רגעים ספורים להתחיל למכור אונליין. 

מערכת מכירת כרטיסים עם ממשק מלא לתוכנת ניהול האטרקציה

תוכנת ניהול מרכז המבקרים מסונכרת באופן מלא עם התוכנה למכירת כרטיסים. מתהליך רכישת הכרטיס מתבצע שיבוץ ביומן, מופקת חשבונית מס קבלה וכרטיס האשראי מחויב. מכאן מערכת קשרי הלקוחות תצור קשר עם הלקוח באופן אוטומטי וכל הנתונים ירוכזו לתוך מסד הנתונים ומערכי הדוחות.

לשלב את כל המערכות- מכירה, חשבונות, ושירות בתוכנת ניהול אחת.

מוזמנים ליצור קשר עם צוות היועצים שלנו להתאמת מערכת הזמנות מקוונת לעסק הפעילויות שלכם. 

מאמרים קשורים

הורידו כעת!

נסו אותנו חינם ל-14 יום!

דילוג לתוכן