מנוע הזמנות למלונות

איזיגו תוכנה לניהול מלונות מציגה מערכת מכירה מתקדמת להזמנת חדרים ושיבוץ לינה אונליין.
מנוע ההזמנות למלונות מאפשר באופן מיידי לבצע הזמנה מלאה, כוללת בחירת תאריכים, סוג חדר, בסיס אירוח, הזנת פרטי הלקוח וכרטיס אשראי לביטחון. ניתן לבצע סליקה מאובטחת ומוצפנת בתקני האבטחה המחמירים ביותר.
הזמנת לינה אצלכם במלון מעולם לא היתה פשוטה יותר, בכל שעה, מכל מקום בעולם ומכל מכשיר המחובר לאינטרנט ניתן לבצע הזמנה אונליין המבוססת על מקום פנוי.
מערכת מבצעים מתוחכמת והוספת אפשרויות מכירה מתקדמות בשילוב המנוע הזמנות המלונאי עם החנות הדיגיטלית של איזיגו תאפשר לאורחים שלכם לשלב בנוסף להזמנת המלון השכרת רכב או טיפול ספא, הוספת סיור מודרך או הזמנת מארז שוקולדים ובקבוק יין לחדר המלון.
hotel_divider_top

פשטות

ממשק משתמש ידידותי ונוח לשימוש. חוויות המשתמש מעודדת רכישה, קלה להבנה ונוחה לתפעול.
פאנל ניהול מקצועי בעברית מלאה. צוות התמיכה של איזיגו יסייע בהקמה ובתוך רגע תוכלו להתחיל למכור.

זמינות

למכור 24/7 את חדרי המלון מכל מקום ובכל זמן בלי מענה טלפוני.
הזמנה מאובטחת באמצעות אתר הבית של המלון והרשתות החברתיות.
שלחו קישור למערכת ההזמנות לאורחי המלון באמצעות דואר אלקטרוני או הודעת טקסט.

עיצוב

מנוע ההזמנות למלונות בעיצוב חדשני ונראות עדכנית.
ניתן לבצע התאמה אישית לפי צבעי המותג ואתר האינטרנט של המלון.

מערכת הזמנות אונליין למלונות לדוגמא

hotel_divider_bottom

המלון שלכם פתוח להזמנות מקוונות

מנוע הזמנות חכם
הורידו עומס מהמענה הטלפוני ותהיו פתוחים להזמנות 24/7. מערכת הזמנות לינה אונליין המאפשרת ביצוע הזמנה מקוונת על בסיס מקום פנוי. הזמנת חדר אחד או הזמנה מרובת חדרים, בחירת בסיס אירוח, הוספת שירותים כגון טיפול ספא או סיור מודרך והוספת מוצרים כגון מארז שוקולד או בקבוק יין.
סליקה מאובטחת
ההזמנה מאושרת במגוון אפשרויות לבחירתכם. ניתן לדרוש השארת פרטי אשראי לביטחון והתשלום יתבצע במלון, אפשר לבצע תשלום מקדמה כדי להשלים את ההזמנה וניתן לבצע תשלום מלא בסליקה אינטרנטית מאובטחת ומוצפנת.
מערכת מבצעים
הפכו את אתר הבית שלכם לערוץ ההזמנות המשתלם ביותר בעזרת מבצעים אטרקטיביים. העניקו הנחה קבועה להזמנות מאתר הבית והציעו הטבה משתלמת לאורחי המלון השוהים מספר לילות מרובה. לחברי מועדון הלקוחות ועבור מהלכי שיווק הפיקו שוברי הנחה או מתנה אשר ימומשו בהזמנה מקוונת.
חנות דיגיטלית
להעניק שירות טוב יותר ולהגדיל מכירות באמצעות כלי טכנולוגי שמנגיש את כל שירותי הערך מוסף של המלון לסמארטפון של האורח. החנות הדיגיטלית מציעה להוסיף מוצרים ושירותים בשלב ביצוע הזמנה מקוונת. ניתן לשלוח קישור לחנות לכל אורחי המלון בהודעת טקסט יחד עם קישור לוויז לפני ההגעה. הציעו באתר הבית של המלון GIFT-CARD למכירה באמצעות החנות הדיגיטלית.
שיווק לקשרי לקוחות
השילוב בין מערכת הCRM למנוע ההזמנות של המלון מאפשר שיווק ממוקד לאורחים חוזרים, למועדון הלקוחות ולאורחים VIP. מערכת הדיוור תשלח באופן אוטומטי הזמנה לאירוח במלון בהטבה לפני ימי ההולדת וימי הנישואין. במקרה ונשארו חדרים פנויים ניתן לשלוח דיוור לכלל האורחים החוזרים עם הצעה מיוחדת לנופש ברגע האחרון.
hotel_divider_top

הורידו כעת!

נסו אותנו חינם ל-14 יום!

הורידו כעת!

נסו אותנו חינם ל-14 יום!

דילוג לתוכן