מערכת CRM לניהול לקוחות

איזיגו תוכנה לניהול מזמינה אתכם להפוך את השירות שלכם לאישי יותר, להכיר את הלקוחות שלכם טוב יותר, ולהיות איתם בקשר. שירות איכותי וברמה גבוהה מהווה פרמטר קריטי להצלחה עסקית בשוק תחרותי.
מערכת קשרי הלקוחות שלנו תאפשר לכם לבצע ניהול לקוחות איכותי בעזרת כרטיס לקוח חכם המאפשר תיעוד של פעילות הלקוח, מעקב אחר הזמנות, חשבונות והעדפות.
ניהול מועדון הלקוחות המספק אפשרויות פילוח לפי תחומי עניין ודיוור במייל והודעת טקסט לעדכון על מבצעים או דיוור אישי אוטומטי.
ניהול הלקוחות באמצעות המערכת יחשוף אתכם לעולם חדש של נתונים שיסייעו לכם בניהול העסק.
hotel_divider_top

תקשורת אישית

הפכו את הלקוח שלכם ללקוח חוזר באמצעות מסרים שיווקיים בתאריכים חגיגיים
לדוגמא ימי הולדת וימי נישואין. שליחת אגרת ברכה דיגיטלית בחגים.
תזכורת אוטומטית בהודעת טקסט לפני קבלת השירות.

תקשורת ארגונית

פתרון טכנולוגי לכלל מחלקות העסק לניהול ההזמנות והצעות המחיר.
ניהול מרכז הזמנות טלפוני ומערך שיווק ומכירות.
ריבוי משתמשים ותחנות עבודה. גיבוי נתונים 24/7 בשרתים מאובטחים.

תקשורת שיווקית

דיוור מבצעים לכלל מערך הלקוחות.
אפשרות הזמנה עצמאית על ידי הלקוח בחנות הדיגיטלית ומכירת שוברי מתנה Gift Card.
מערכת דיוור במייל או הודעת טקסט.
אין הגבלה בכמות לקוחות במערכת.
hotel_divider_bottom

מערכת CRM עם פתרונות תוכנה לניהול לקוחות

ניהול כרטיס לקוח
באמצעות ניהול הלקוחות שלכם בתוכנת הניהול תכירו את הלקוח טוב יותר. תוכלו לתעד את העדפות האורח, תאריכי הלידה וימי נישואין ושיוך אנשי קשר נוספים לכרטיס הלקוח. המערכת תציג נתונים חשובים מכרטיס הלקוח, בהיסטוריית הלקוח תוכלו לצפות במעקב ההזמנות תיעוד חשבוניות וקבלות וחשבונות פתוחים. כל תקשורת והודעה יוצאת ללקוח תתועד בדואר יוצא. יתבצע מעקב מימוש לשוברי מתנה.
ניהול פניות
נהלו את תהליך הקליטת לקוח עוד משלב שיחת הטלפון או התעניינות המתקבלת במייל או הרשתות חברתיות. תיעוד ההתנהלות, השירותים שהוצאו ללקוח, האם התרחשה הרכישה או מדוע נפלה העסקה. תיעוד הנתונים במערכת ניהול הפניות תתזכר את מערך השיווק לחזור ללקוח להמשך שיחת המכירה תאפשר לכם ללמוד מי איש המכירות היעיל ביותר ומדוע עסקאות לא מתממשות.
ניהול מועדון לקוחות
ניהול מערך הלקוחות בתוכנת הניהול יאפשר לכם להקים מועדון לקוחות לשמירה על קשר עם הלקוחות החוזרים ואלו המבקשים לקבל עדכונים על מבצעים ומוצרים חדשים. מועדון הלקוחות ייהנו ממבצעים בלעדיים וקודי קופון בלעדיים להנחות והטבות לרכישה באמצעות החנות הדיגיטלית.
מערכת דיוור ישיר
תקשורת רב ערוצית עם מערך קשרי הלקוחות. דיוור במייל ובהודעות טקסט לכלל הלקוחות או לחלוקה לפי תחומי עניין ופילוחים נוספים. דיוור אוטומטי בתאריכים מיוחדים כמו חגים וימי הולדת. דיוור הצעות מחיר, הזמנות וחשבוניות. אפשרות חתימה דיגיטלית לאישור תנאי ההזמנה או תשלום מקוון מטופס ההזמנה שישלח ללקוח.
אפיון לקוחות
תוכנת הניהול תספק לכם כלים לסווג את הלקוחות התאפשר לכם לתת שירות יותר אישי ולגלות את קהלי היעד המועדפים. סיווג לקוחות לקבוצות לפי תחומי עניין על מנת לדוור את הלקוחות במידע רלוונטי בלבד. הקמת מערך לקוחות VIP והקמת רשימה שחורה לסינון לקוחות בלתי רצויים.
דוחות סטטיסטיים
מערך הדוחות החכם של המערכת יתן לכם תמונת מצב עסקית רחבה שבעזרתה תוכלו לתכנן את מהלכי השיווק. נתונים סטטיסטיים לאיתור פלח השוק המכניס ביותר, תגלו מי הלקוח הרווחי ביותר, מהם קהלי היעד שדורשים חיזוק שיווקי. תיעוד מקור ההגעה להזמנות יספק מידע על ערוצי הפרסום היעילים וישפר את תוצאות השיווק.
hotel_divider_top

הורידו כעת!

נסו אותנו חינם ל-14 יום!

צרו איתנו קשר

הורידו כעת!

נסו אותנו חינם ל-14 יום!

דילוג לתוכן