מכירת כרטיסים לאטרקציות

מערכת מכירות מקוונות לרכישת כרטיסים ומכירת פעילויות אונליין, המבוססת על ממשק ליומן הפעילות ומאפשרת שיבוץ ההזמנה על בסיס מקום פנוי.
באמצעות מנוע ההזמנות לאטרקציות של איזיגו תאפשרו לאורחים שלכם לבצע הזמנה בכל שעה מבלי צורך במענה טלפוני, להשלים את ההזמנה לאחר ביצוע תשלום מאובטח ולשלוח אישור הזמנה רשמי ללקוח הכולל את כל התנאים והמידע הנחוץ לקיום הפעילות.
תוכלו לחשוף את מנוע ההזמנות בכל הפלטפורמות האינטרנטיות המשרתות את העסק שלכם, להטמיע את מסגרת ההזמנות באתר הבית, להפנות את העוקבים להזמנה ברשתות החברתיות ולשלוח קישור לביצוע ההזמנה במייל או בהודעת טקסט.
hotel_divider_top

להגדיל מכירות

למכור יותר כרטיסים באמצעות הטכנולוגיה העדכנית ביותר. להיות זמינים למכירה בכל זמן ומכל מכשיר. להציע למכירה את הפעילויות במערכת הזמנות ידידותית לתפעול ובעיצוב חדשני.

להוריד עומס

לעבוד פחות קשה בעזרת מערכת מכירת כרטיסים. תוכלו לצמצם את משך השיחה במענה הטלפוני ולהפנות את המתעניינים לביצוע השלמת ההזמנה באופן עצמאי. כאשר תציעו ללקוחות שלכם את האפשרות לבצע הזמנה דרך אתר האינטרנט ההזמנות יכנסו אוטומטית ותהליכי המכירה בקופות הרושמות יהפכו להיות קצרים ויעילים יותר.

לדעת יותר

הנתונים שהצטברו במערכת יתנו לכם תמונת מצב בהירה לניהול העסק.
באמצעות מערך הדוחות והסטטיסטיקה של תוכנת הניהול תגלו איזה מוצרים בעלי הביקוש הגבוה ביותר ואילו שירותים כדאי להוריד ממנוע ההזמנות. תוכלו לבצע השוואות ופילוחים כדי ללמוד את התאריכים המבוקשים ביותר ולצאת במבצעים בתקופות החלשות.

מערכת מכירת כרטיסים. הזמנות אונליין עם סנכרון ליומן.

hotel_divider_bottom

פתרונות חכמים למכירת כרטיסים והזמנות אונליין

הזמנות אונליין לאטרקציות ואירועים
מערכת מקוונת לביצוע הזמנה לפעילויות. הזמנה אונליין עם תשלום מאובטח המסונכרנת ליומן ההזמנות ותאפשר הזמנה על בסיס מקום פנוי בלבד. מכירת אירועים ופעילויות, כניסה לפארק או מרכז המבקרים, סיורים וסדנאות באתר הבית, ברשתות החברתיות ובכל פלטפורמה אינטרנטית שתבחרו.
מכירת כרטיסים מקוונת
מכירת כרטיסי כניסה מקוונת מאתר הבית, מעמוד הפייסבוק ומקישור URL שתוכלו לשלוח ללקוחות במייל או הודעת טקסט. הזמנת כרטיסים אונליין עם סליקת אשראי מאובטחת המאפשרת מכירת כרטיסים המבוססת מכירה ללא הגבלה או מכירה המגבילה בכמות אורחים בזמן נתון.
סליקה אינטרנטית
מערכת מכירת הכרטיסים של איזיגו מוצפן ומאובטח בתקני הסליקה המחמירים ביותר. סליקה מתאפשרת במגוון אופנים, ניתן לאפשר ביצוע הזמנה רק לאחר סליקת אשראי מאושרת, ניתן לגבות סכום מקדמה מסך העסקה, תוכלו לבחור באישור ההזמנה לאחר השארת פרטי אשראי לבטחון בלבד.
חנות וירטואלית
אטרקציות ומרכזי מבקרים רבים מציעים לאורחים רכישת מרצ'נדייס בחנות מזכרות. בחנות האינטרנטית של איזיגו תוכלו להציע לרכישה מוצרים ממותגים ללקוחות פרטיים וקבוצות. ניתן לשלוח לקבוצות לפני ההגעה למתחם קישור לחנות הדיגיטלית המציעה למכירה כיבוד לקבוצות, ארגזי קרטיבים וכו'.
שיווק למועדון הלקוחות
ממשק בין מערכת הCRM למנוע ההזמנות לאטרקציות מאפשר לדוור סוכנים במבצעים ומוצרים חדשים, להציע ללקוחות הקיימים הטבות, ניתן לבנות מועדון לקוחות ולשלוח לו מסרים שיווקים המפנים למנוע ההזמנות אונליין לביצוע הזמנה והשלמת רכישה.
hotel_divider_top

הורידו כעת!

נסו אותנו חינם ל-14 יום!

הורידו כעת!

נסו אותנו חינם ל-14 יום!

דילוג לתוכן