מערכת הזמנות online לספא

תוכנת איזיגו משיקה מנוע הזמנות חדשני, עושה מהפכה בעולם הספא והופכת את בתי הספא לזמינים להזמנות אונליין.
מערכת ניהול הזמנות אונליין לספא של איזיגו שמה סוף למרכזית הטלפון הקורסת של בתי הספא.
מהיום אין זמני המתנה ארוכים למענה הטלפוני פשוט הפנו את המתעניין לאתר הבית או לעמוד הפייסבוק של הספא ובקשו ממנו שישלים את ההזמנה בפשטות באופן עצמאי.
מנוע הזמנות טיפולים מקוון ומסונכרן ליומן הספא. המטופל בוחר מתפריט העיסויים, משבץ תאריך ושעה ונשאל להעדפת מין המטפל, עובר לעמוד תשלום ומסיים את תהליך ההזמנה לאחר שהסכים על תנאי העסקה. מאובטח, קל ומהיר.
hotel_divider_top

למכור יותר

מכירת טיפולים מקוונת מאפשרת לאורחי הספא לבצע הזמנה בכל שעה באופן עצמאי.
מנוע הזמנות הספא מוכר טיפולים וחבילות ספא, מתחבר לחנות הדיגיטלית ומציע רכישת מוצרים מחנות הספא.

לחסוך בזמן

מנוע הזמנות אונליין לספא מסוגל להפחית את משך שיחת הטלפון הממוצעת עם מתעניינים באופן משמעותי. הפנו את האורח לאתר להשלים את ההזמנה ולבחור תאריך ושעה על בסיס מקום פנוי. עם מערכת ההזמנות המקוונת תוכל לחסוך שיחות טלפון עם האורחים שבידם שובר לספא, בתהליך ההזמנה תתאפשר הזנת קוד שובר.

לעבוד נכון

הזמנה אונליין תתקיים על בסיס מקום פנוי בלבד ובתנאי שיש מטפל זמין בסידור עבודה.
מערכת התשלום במנוע ההזמנות מאובטחת בתקני האבטחה המחמירים ביותר ומאגר הלקוחות שלכם שמור ומגובה כל הזמן.

עם מערכת הזמנות אונליין הספא שלכם פתוח להזמנות 24/7

hotel_divider_bottom

להגדיל מכירות עם מערכת להזמנות ספא אונליין

הזמנות אונליין לספא
כאשר אתם מנהלים את יומן הספא בתוכנת הניהול למעשה היומן שלכם כבר הפך ליומן אונליין עכשיו כל שנותר הוא להציע לאורח לבצע את ההזמנה בעצמו באופן מקוון. הזמנה נכנסת ליומן על בסיס מקום פנוי וכוללת את פרטי הלקוח, הטיפול הנבחר, תאריך ושעה. הזמינות ביומן להזמנות דיגיטליות תתקיים על בסיס ההגדרות שלכם, ניתן להגביל את ההזמנה לפי צרכי הספא.
תשלום מאובטח
להשלמת תהליך ההזמנה האורח יידרש להזין פרטי אשראי, תופק חשבונית מס אשר תשלח למייל הלקוח ויתבצע חיוב בסליקה אינטרנטית מאובטחת. המערכת תומכת בכל כרטיסי האשראי, אפשר לבחור בין סליקה מלאה או חלקית מסך העסקה. כרטיסי האשראי והמידע האישי של האורחים נשמר ומגובה בתקני אבטחה מחמירים.
שיווק מבצעים
מערך השיווק של הספא יכול להחיל את המבצעים ומהלכי השיווק במנוע הזמנות הספא. העניקו הנחות על טיפולים וחבילות לכלל האורחים או למועדון הלקוחות. הפיקו לאורחי הספא שוברי הנחה ושוברי מתנה למימוש עצמאי באמצעות מנוע ההזמנות.
חנות דיגיטלית
החנות הדיגיטלית של הספא תציג למכירה ממגוון המוצרים מחנות הספא. את החנות ניתן להטמיע באתר הבית, ברשתות החברתיות ולשלוח קישור לאורח בסוף הטיפול. קרם טיפולי קוסמטי, מגבת ממותגת בלוגו הספא, שמנים לעיסוי, כל אלה דוגמאות למוצרים שמסוגלים להגדיל הכנסות ולהפוך את הלקוחות שלכם למרוצים עוד יותר.
ממשק ל-CRM
מערכת הדיוור תשלח למועדון הלקוחות קישור למנוע ההזמנות באופן אוטומטי על בסיס תאריכים מיוחדים. לפני ימי הולדת וימי הנישואין האורח יקבל הצעה מיוחדת לבלות את היום המיוחד אצלכם בספא. ניתן לבצע פילוחים לקהלים, מועדון לקוחות, מטופלים רפואיים, אורחי VIP ולדוור את קהלי היעד במבצעים יחודיים והפקת שוברי הנחה למימוש במערכת ההזמנות אונליין.
hotel_divider_top

הורידו כעת!

נסו אותנו חינם ל-14 יום!

הורידו כעת!

נסו אותנו חינם ל-14 יום!

דילוג לתוכן